Netopte kotata!

neděle 19. prosince 2010

Peklo na zemi

Asi jste si všimli, že jsem teď nějakou dobu neměla čas psát pro vás svůj deníček... No, dělo se toho tolik, že jsem nevěděla, co dřív. To já dopíšu časem, čestné kočičí!
S čím se ale chci svěřit hned, to je, že už vím, jak vypadá kočičí peklo na zemi. Představte si, že máte chuť, tak se chcete jít nadlábnout, a najednou vás natáhne. Tak si jdete lehnout, ať je klid, že... Dostanete hlad, člověková láká na luxusní kapsičku, vezmete jedno sousto, a ono to tak pekelně bolí, že zvládnete jen zařvat a utéct!
Zní to příšerně? Tak tohle přesně se mi teď děje, a já nevím proč! Jsem hladová jak vlčák, ale jen s největším sebezapřením a nasazením vší osobní odvahy dokážu polknout kousek kuřete dřív, než mně bolest srazí k zemi. Člověková mi nakrájela kuře na nejmenší možné kousínky a ještě mi dává vitamíny, abych to zvládla, a ráno půjdeme k paní doktorce. Držte mi palce, ať mi tu bolavou věc spraví, abych se mohla zase normálně najíst!!!
Dík, Vaše Barka.

4 komentáře:

pajdulka řekl(a)...

broučku malinký... držíme všech 15 tlapek (nový přírůstek z útulku 1 zadní nemá)
pak písni, jak jsi dopadla :(
Deisy taky pořád zvrací, tak ji musíme krmit po granulkách

Mautycka řekl(a)...

Tak Barborka zůstala hned na operaci: sundání zubního kamene, úprava dásní, odstranění hnisu a já nevím co ještě. Ještě pořád není úplně vzpamatovaná, tlamička ji pořád bolí, nechce mi jíst ani pít. Dostává Calopet s vodou stříkačkou, teď dostane pro změnu vodu s rozpuštěným Prednisonem. Jestli se neodhodlá něco sníst, půjde ráno na kontrolu. Snad se vzpamatuje, bobinka moje.
A k tomu malinký - "dorostla" nám na poctivých 5 kg.

Anonymní řekl(a)...

Držím pěsti,to není žádna sranda :((

pajdulka řekl(a)...

5 kg štěstí :D

Okomentovat