Netopte kotata!

pondělí 13. srpna 2012

Vážení mazlíčci

Tak si představte, jak nás tady ta člověková tejrá! Děs a hrůza. Uprostřed mé odpolední siesty hodí na zem studenou placku a stoupne si na ni. No budiž. Pak vezme Kikinu a jde si zase stoupnout na placku. Před mýma očima! No uznejte, že to je něco, co už stojí za zdvižení hlavy...
A pak to přišlo. Ona chtěla chňapnout do náruče i mně!!!
Jistě chápete, že jsem se musela bránit!
Jistě omluvíte, že tekla krev. Naštěstí ne moje. Člověková cedí každou chvíli, to má za to. No ale neubránila jsem se. Byla jsem přepadena, popadnuta do náruče a i se nou si člověková stoupla na tu placku.
Jako... Nekousalo to, ani jink nebolelo. Ale to PŘÍKOŘÍ, že jsem musela být v náruči proti své vůli. A ještě se mi směje, že su cvalda.
Copak já vím, co je to cvalda???
Teď mi tady radí, že mám napsat ty výsledky. Takže jsme vážení mazlíčci:
Kiki: 5,20 kg
Barborka: 4,80 kg














Žofré: 664 g













Člověk a Člověková se raději cenzurujou  :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat