Netopte kotata!

sobota 19. února 2011

Kiki

Na základě poptávky své čtenářské obce jsem pověřila člověkovou, ať vyfotí taky někdy Kikinu. Kikina totiž není tak hezká jako já, je nudně hodná a zdravá, takže o ní vlastně není co psát. Ale abyste vědělli, má se dobře, přibývá jí odvahy, už si troufá spát sotva metr ode mně, páč já jsem velkorysá a z své postele nikoho nevyhazuju, dokud mám sama dost místa. Ani člověkovou ne.
Kikinka vás všechny zdraví a vzkazuje, že jestli jí chce někdo udělat radost, tak
1. syrové hovězí nebo kuřecí
2. jakékoli jiné jídlo kromě syrové krůty
3. bambule, které může lovit a nosit






2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Teda Kikinko, tebe ta panicka ale dovre krmi :D je z tebe peknej kousek :DD

Barborka řekl(a)...

A kdybyste viděli, jak se každý den třese, co po mně zůstane v misce! Člověková nás dokonce musí na krmení dávat každou do jiného pokoje, jinak by mně ani nenechala dojíst a strakala by mi svůj otravný čenich do misky.

Okomentovat